ÁSZF

A jelen ÁSZF tartalmazza az Pulifood Kft (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A WEBÁRUHÁZ CÍME: http://www.zoldhazec.hu/webshop/

A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJÉNEK (TOVÁBBIAKBAN SZOLGÁLTATÓ) ADATAI:

Cégnév: Pulifood Kft / Visontai Dávid
Székhely címe: 8315 Gyenesdiás Kossuth u 16.
Adószám: 23278886-2-20

Bankszámlaszám: 12011148-01538963-00100006  Raiffeisen Bank.


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT/ÁRUHÁZ elérhetősége:

Cím: Visontai Béla
Telefon:  +36 30 946-9072
E-mail: info@zoldhazec.hu


AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem

A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI:

A regisztráció menete

  1. A kosár használata
  2. A megrendelés összeállítása
  3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  4. A megrendelés elküldése
  5. A megrendelés visszaigazolása
  6. A megrendelés postázása

AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

ÁRAK

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t. Nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség függ a csomag súlyától, értékétől és a szállítás módjától.

KISZÁLLÍTÁS, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A szállítás és személyes átvételre vonatkozó információk a SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK alatt olvashatóak.

ELÁLLÁSI JOGA  ????
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

ELÁLLÁSI NYILATKOZATMINTA ????
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

JÓTÁLLÁSI VAGY SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSÉNEK MÓDJA
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:- a vásárló nevét, címét,- a termék megnevezését, vételárát,- a vásárlás időpontját,- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,- a kifogás rendezésének módját.Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,- a termék megnevezését, vételárát,- a vásárlás időpontját,- a hiba bejelentésének időpontját,- a hiba leírását,- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

MELLÉKLETEK:
1. Adavédelmi tájékoztató
2. Elállási nyilatkozatminta